14 Mart 2012 Çarşamba

Konya'da eğitim uçağı düştü

Konya'da yaklaşık 1 saat önce düşen F-5 uçağını Türk Yıldızlarına ait olduğu öğrenildi. Kazada Türk Yıldızlarına yeni katılan Yüzbaşı Ümit Özer'in şehit olduğu belirlendi.

Edinilen bilgiye göre, Konya 4. Ana Jet Üssü'nde havalanan Türk Yıldızlarının en yeni pilotlarından Yüzbaşı Ümit Özer, üst yakınlarında sorti yaparken boş bir araziye düştü. Olayda Yüzbaşı Özer olay yerinde şehit oldu. Olayla ilgili askeri yetkililer gelerek incelemeler yaptı.

Uçak kazasının henüz tam olarak neden olduğu belli olmazken görgü tanığı Mustafa İnan olayı anlattı. İnan, " Ben uçakları görünce fotoğraflarını çektim. 4 uçak gidiyordu, ikisi ayrıldı.Sonra o iki uçaktan biri gitti diğeri aşağı doğru döndü. Ben hareket yapıyor zannettim ancak çakıldığını gördüm. Karabulutların içinden alevler çıktı. Düştü düştü diye bağırdım" şeklinde konuştu. Türk yıldızlarının çektiği son fotoğraflarını da telefonundan gösteren İnan, şok yaşadığını söyledi.

Öte yandan kaza sonra olay yerine gelen Türk Yıldızlarından Ali Onur Adalı'nın babası Uğur Adalı," Oğlumda pilot o aradı. Vatan sağolsun. Şehit olan pilotu tanıyorum. İçlerinden birisi Türk Yıldızlarından" diyerek göz yaşı döktü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Genel Genel